Добрий день, скажіть, будь ласка, удк на тему "Ефективність використання матеріальних ресурсів".
Добрий день, Яно!
Індекс УДК до Вашої теми 330.123.3:005.336.1,
де 330.123.3 – запаси, як об’єкт економічного управління; 005.336.1 – ефективність управління.
Допоможіть будь ласка підібрати УДК для тез на тему "Маркетинг в соціальних мережах та онлайн-каналах"
Добрий день, Михайле!
Індекс УДК до Вашої теми 339.138:[316.472.4:004.77],
де 339.138 – маркетинг;316.472.4 – відносини між особистостями, соціальні мережі; 004.77 – застосування комп’ютерних мереж та послуги, застосування Інтернету.
Добброго дня. Допоможіть дізнатися УДК для статті РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЙОГИ Анотація. У статті досліджено ефективність йоги як засобу підвищення емоційної компетентності у дітей дошкільного віку. У статті розкрито, що йога, з її акцентом на уважності, дихальних техніках і фізичних позах, отримала визнання як цілісний підхід до сприяння емоційній регуляції та гарному самопочуттю. Проаналізовані потенційні переваги інтеграції йоги в програму дошкільної освіти для підтримки емоційного розвитку дітей раннього віку. Ключові слова: дошкільний вік, йога, емоційна компетентність, емоційний розвиток.
Добрий день, Катерино!
Індекс УДК до Вашої теми 373.2:159.942.5]:796.41.035,
де 373.2 – дошкільна освіта і виховання; 159.942.5 – емоційні стани; 796.41.035 – оздоровча гімнастика.
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка УДК до статті на тему: КАЙДЗЕН: ЕФЕКТИВНА СИСТЕМА НЕПЕРЕРВНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Заздалегідь дуже вдячна!
Добрий день, Ліліє!
Індекс УДК до Вашої теми 334-048.78(477), де 334 – економіка підприємства; -048.78 – поліпшення, удосконалення, модернізування (визначник загальних процесів та діяльністі); (477) – Україна.
Допоможіть, будь ласка, визначитись з УДК теми "Застосування штучного інтелекту в івент-менеджменті"
Добрий день, Олесю!
Індекс УДК до Вашої теми 004.8:[005.7:659.11],
де 004.8 – штучний інтелект; 005.7 – організаційний менеджмент; 659.11 – рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами.