Доброго вечора. Допоможіть визначити індекс УДК у статті "Використання прийомів мнемотехніки як ефективного методу запам’ятовування цифр дітьми старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку для подолання освітніх втрат".Дякую
Добрий день, Аліно!
Індекс УДК до Вашої теми 376.091.3-053.4:159.953,
де 376 – освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб; 37.091.3 – методи та прийоми викладання, форми навчання та виховання; -053.4 – діти дошкільного віку (визначник особи); 159.953 – пам’ять та навчання, мнемотехніка.
як перевірити роботу на плагіат та визначити УДК
Вітаємо, Аліно!
Перевірка робіт на плагіат в ХНУРЕ здійснюється лише для студентів та співробітників нашого університету шляхом звернення до відповідальної особи від кафедрі.
Для визначення індексу УДК необхідно направити запит з назвою та ключевими словами Вашої роботи до довідкової служби.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Анатоція. У статті розкрите поняття «самооцінки». Визначено особливості формування адекватної самооцінки. Саме у дошкільному віці відбувається початок формування нових психологічних механізмів поведінки і діяльності, тому старший дошкільний вік відіграє особливу роль у формуванні особистості в цілому Самоцінність залежить від досвіду дитинства. Значні зміни у самооцінці дитини дошкільного віку виникають, коли вона співставляє свої невдачі з відстутністю чи наявністю певних навичок та здібностей. Ключові слова: «самооцінка», «старший дошкільний вік», «самоцінність», «дошкільники», «фактори формування самооцінки» Формування у дітей старшого дошкільного віку адекватної самооцінки є одним із важливих етапів особистісного зростання. Взагалі, самооцінка – це здатність особистості самостійно себе оцінювати у різних життєвих обставинах. Н.Бранден наголошує, що самооцінка дитини є обов язковою умовою якісної взаємодії людини в соціумі і впливає на мотиви, цілі, бажання індивіда. Самоцінність виступає важливим компонентом у навчальній діяльністі. Неадекватна самооцінка може бути завищеною або заниженою. Дошкільники із заниженою можуть себе недооцінювати по відношенню до інших , бачити лише у собі негативні риси. Тоді , як діти із завищеною самооцінкою дуже часто переоцінюють власні можливості, що негативно впливає у подальшому на їх розвиток. Самооцінка дитини старшого дошкільного віку є нестабільною, тому для педагогів важливим є навичка виокремлювати оцінку поведінки дитини від оцінки її як особистості, адже це буде запорукою формування адекватної самооцінки у вихованців. У віці від 5 до 7 років спілкування із друзями досить сильно впливає на процес самосвідомості дошкільнят. Доросла людина здається дитині недосяжним ідеалом, а з друзями - однолітками можна порівнювати себе нарівні. У процесі обміну оціночними судженнями утворюється певне ставлення до інших дітей і водночас формується здатність бачити себе з їхньої позиції.Вміння дітей робити аналіз результатів своєї діяльності безпосередньо залежить від своїх здібностей проводити аналіз результатів інших дітей. Так, наприклад, у спілкуванні з друзями - однолітками розвивається здатність оцінити іншу людину, яка стимулює формування відносної самооцінки. У 5-7 років діти пояснюють позитивні показники себе з позиції наявних будь-яких моральних аспектів. Але навіть у 6-7 років далеко не кожна дитина може мотивувати самооцінку. На 7-му році життя у дітей відбувається диференціація 2-х компонентів самосвідомості: пізнання себе та ставлення до себе. Так, при самооцінці: «Іноді хороший, іноді поганий» можна спостерігати емоційно позитивне ставлення до себе («подобаюся») або за загальної позитивної оцінки: «Хороший», невизначене ставлення («Подобаюся собі трохи»). До 7-ми років у дітей закінчується важливе перетворення у процесі формування самооцінки. Вона із загальної самооцінки перетворюється на диференційовану. Діти вчаться формулювати висновки про свої досягнення: вони звертають увагу на те, що щось виходить краще, а щось гірше. До 5-ти років дитина, як правило, має властивість переоцінювати свої знання та навички. А у 6,5 років вже не так часто задоволені собою, хоча звичка хвалитися залишається. Одночасно збільшується кількість обґрунтованих оцінок. До 7-ми років багато дітей вже адекватно себе оцінюють та розуміють свої можливості у різних видах діяльності. Висновок. Таким чином, становлення самооцінки у дошкільному віці має певні особливості: - функціонування самооцінки пов'язане з усім перебігом психосоціального розвитку дитини, змістом самооцінки виступають вміння, якості особистості, вчинки, які дитина усвідомлює та співвідносить з вимогами оточуючих людей (дорослих та ровесників), - самооцінка дошкільнят ще ситуативна, нестійка, її становлення залежить від оцінок дорослих, але до старшого дошкільного віку більшість дітей вже здатні об'єктивно оцінювати себе та обґрунтовувати свою самооцінку. Самооцінка стає важливим фактором психосоціального розвитку дитини, регулятором та мотивом її поведінки. У дошкільному віці може виникнути конфлікт між самооцінкою і власними претензіями дитини, якщо вона не в змозі їх досягти. У разі виникають уразливість, недовіру, агресивність, конфлікти з товаришами. Дошкільник поступово стає більш самостійним, більш незалежним від дорослих, розширюються і ускладнюються його взаємини з соціальним оточенням, а це відкриває йому значні можливості для глибшого самопізнання, дозволяє оцінювати себе та інших.
Добрий день, Аліно!
Індекс УДК до Вашої теми 373.2:159.923.2,
де 373.2 – дошкільна освіта і виховання;159.923.2 – розвиток, становлення особистості, самосвідомість, ідентичність особистості..
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, УДК на тему: УКРАЇНСЬКИЙ ФІЛЬМ КОМЕДІЙНОГО ЖАНРУ. Дякую!
Добрий день, Владиславе!
Індекс УДК до Вашої теми 791.221.2(477),
де 791.221.2 – комедійні жанри кінофільмів; (477) – Україна.
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, УДК на тему: ПРОЦЕСИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ В ОПОДАТКУВАННІ. Дякую!
Добрий день, Віталіє!
Індекс УДК до Вашої теми 336.221:004.9,
де 336.221 – оподаткування; 004.9 – прикладні інформаційні технології.