Ігрові технології

2024
19 берез

Ігровий програмний застосунок в жанрі RPG з елементами Roguelike та економічної стратегії

Автори: Прудіус Владислав Юрійович, Долгий Андрій Іванович, ст. гр. ПЗПІ-20-4, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Новіков Юрій Сергійович, старший викладач. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Розроблено ігровий програмний застосунок що комбінує в собі елементи популярних жанрів. В грі присутні елементи розвитку поселення, управління ресурсами, розвитку персонажа, участі у економічних та соціальних процесах ігрового світу, а також можливості дослідження процедурно генерованих підземель та динамічна бойова система.

Основною ціллю розробки є заохочення гравця до повторного проходження з мінімізацією повторного отримання ідентичного ігрового досвіду.

Для цього впроваджено низку ігрових механік та підходів які допомагають змінювати деякі елементи ігрового процесу за бажанням гравця або автоматично при повторному проходженні. Таким чином гравцеві для того щоб повноцінно пройти гру, випробувавши увесь арсенал можливих функцій, не вистачатиме одного проходження, а повторні проходження стимулюватимуть зміну ігрового стилю.


2024
02 квіт

Ігровий додаток «Шахи»

Автор: Бєлєвцова Олена Сергіївна, ст. гр. КІУКІ-22-8, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, ас. каф. ІУС, ХНУРЕ

Інтерактивна гра "Шахи" надає гравцям можливість взаємодіяти з шаховою дошкою, здійснювати ходи та виконувати різноманітні дії, такі як рокіровка, взяття на проходженні, атаки та захисти фігур.

Основною функціональністю гри є перевірка правильності здійснених гравцем ходів та визначення матових ситуацій. Гравці можуть піддаватися мату або завдавати його опоненту, використовуючи різні шахові стратегії та тактики.

Гра розроблена з використанням мови програмування C++ для написання логіки гри та графічної бібліотеки для створення візуального інтерфейсу.


2024
02 квіт

Ігровий додаток «ColorMix»

Автори: Двінов Ілля Юрійович, Кіров Микита Русланович, ст. гр. КНТ-21-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, ас. каф. ІУС, ХНУРЕ

Ігровий додаток "ColorMix" призначений для розваги та цікавого проведення вільного часу. Гру виконано у жанрі аркада-головоломка, що характеризується коротким часом, але інтенсивним ігровим процесом. Ігровий додаток допоможе гравцеві зняти стрес, а також розвинути свої інтелектуальні здібності та увагу.

Гру розроблено з використанням ігрового рушія Unity, для написання скриптів використано мову програмування C#. Ігрову графіку створено за допомогою програми Blender.


2024
02 квіт

Комп’ютерна гра «Close Space»

Автори: Масалов Максим Володимирович, Луппа Артем Дмитрович, ст. гр. КІУКІу-23-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, ас. каф. ІУС, ХНУРЕ

Ігровий додаток призначений для розваги та корисного проведення вільного часу, дозволяє гравцям розвивати свої інтелектуальні здібності при виконанні різних видів завдань.

Гра виконана в жанрі асиметричного командного хоррора - жанр ігор, в яких гравці розділені на дві різні команди з різними цілями та можливостями.

Додаток розроблено за допомогою ігрового двигуна Unity, мови програмування C# та великої кількості бібліотек. З’єднання між гравцями забезпечено завдяки бібліотеці Photon.

Переваги розробки: кросплатформеність, легкість використання, оригінальний дизайн.


2024
02 квіт

Гра «Шахи 3D»

Автор: Золотухін Микола Владиславович, ст .гр. КІУКІу23-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Павленко Євген Петрович, к.т.н., доц. каф. АПОТ, ХНУРЕ.

Гра «Шахи 3D» - інтерактивний додаток призначений для інтелектуального розвитку людини, проведення вільного часу та відточування навичок у грі разом з друзями. Гра виконана у жанрі покрокової стратегії.

Додаток розроблено з використанням середовища Unity та мови програмування C#.

Переваги розробки: простий та зрозумілий інтерфейс, легкість у використанні.


2024
02 квіт

Ігровий програмний застосунок в жанрі Multiplayer Party Games «ROFLSFUN»

Автори: Калініченко Олександр Юрійович, Двугрошев Андрій Олексійович, Бухало Володимир Олександрович, Мірошніков Єгор Вячеславович, ст. гр. ПЗПІ-20-10, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Новіков Юрій Сергійович, старший викладач. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Розроблено мультиплеєрний ігровий додаток з використанням фреймворку React для клієнтської частини та програмної платформи Node.js для серверної частини. Для забезпечення зв’язку між клієнтом та сервером використовується технологія WebSocket.

Гра включає в себе три міні-ігри: «Skibidy Party», «Brain Knights» та «Turing Test». Додаток запускається з сайту «roflsfun.onrender.com», створюючи приватну ігрову кімнату з випадковим чотирьохзначним ключем. Гравці можуть приєднатися до неї через мобільні пристрої, вводячи ключ кімнати та свій нікнейм.

У грі є мінімальна та максимальна кількість гравців, перший, хто приєднується до кімнати, стає її лідером і може розпочати гру, коли набрана мінімальна кількість гравців. Гра складається з N раундів, де кожен має можливість набрати певну кількість балів. Переможцем становиться той, хто набрав найбільшу кількість балів. У кінці гри, кожен гравець отримує певний титул за досягнення.


2024
02 квіт

Шутер від першої особи «Tale of the Awakened»

Автори: Бєліков Данило Юрійович, Кісельгова Маргарита Євгенівна, ст. гр. ПЗПІ-20-5, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Новіков Юрій Сергійович, старший викладач. каф. ПІ, ХНУРЕ.

У цій роботі описується один рівень з власної розробленої гри. "Tale of the Awakened" — це шутер від першої особи, що втілює в собі змішання стилю меджикпанку та середньовічного фентезі, призначений для ПК.

Ігровий процес поєднує в собі елементи головоломки, де гравцеві належить вибирати між прямим зіткненням та таємним проходженням, використовуючи різноманітні магічні стихії.

У проекті описані завдання розробників, виконані для досягнення оптимального результату, такі як: можливість обирати власний спосіб проходження рівнів, можливість якісної взаємодії гравця з ігровим середовищем, розробка штучного інтелекту ворогів, комп'ютерні ефекти, що якісно відображають взаємодію стихій у грі.


2024
02 квіт

Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи «Synthetic Supremacy»

Автори: Фурсов Данило Сергійович, Борисенко Артемій Едуардович, ст. гр. ПЗПІ-20-7, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Новіков Юрій Сергійович, старший викладач. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Розроблено ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи під назвою «Synthetic Supremacy».

Дана гра розроблена на ігровому рушії Unreal Engine 5 з використанням технологій оптимізації графіки Nanite та освітлення Lumen.

За сюжетом гри гравець виступає в ролі бойового робота, головною метою якого є пройти всі рівні, подолавши всіх ворогів на шляху. Події гри відбуваються в футуристичному мегаполісі, ігровий світ виконаний у стилістиці кіберпанку. Рівні складаються з кімнат та коридорів, які генеруються автоматично під час кожного проходження.

Основними функціями гри є битва з ворогами, знаходження предметів і зброї та покращення персонажу гравця.


2024
02 квіт

Ігровий програмний застосунок «Steam Mystery» у жанрі 3D Action-Adventure з елементами RPG

Автори: Крупчак Євгеній Ігорович, ст. гр. ПЗПІ-20-7; Гречка Анна Олександрівна, ст. гр. ПЗПІ-20-9, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Юрій Сергійович, старший викладач. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Розроблено демонстраційну версію ігрового застосунку Steam Mystery у жанрі 3D Action-Adventure з елементами RPG та в естетиці стімпанк. Гравців очікує комбінація вікторіанського шарму та парових технологій.

Головним героєм постає хлопець найманець, який виріс у небагатій сім’ї. Перед ним постає завдання перемагати небезпечних противників і впродовж ігрової кампанії розкрити таємницю, яка переслідує його.

Гра дозволяє отримати ігровий досвід у ролі головного героя найманця зі зброєю або дальнього, або ближнього бою.

Ігровий застосунок розроблено для персонального комп’ютеру з операційною системою Windows. Гру розроблено з використанням рушія Unreal Engine 5.


2024
02 квіт

Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG. Bounty Chase

Автори: Донець Дмитро Сергійович, ст. гр. ПЗПІ-20-2; Вожова Маргарита Володимирівна, ст. гр. ПЗПІ-20-5, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Новіков Юрій Сергійович, старший викладач. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelite RPG “Bounty Chase” створений для проведення вільного часу.

Основа мета гри – проходження якомога більшої кількості хвиль ворогів, між якими гравець може покращувати свої атрибути та здібності, або відкривати нові для нього. Окрім цього гравець після поразки повертається сильнішим, маючи сильніші здібності і може проходити гру знову за бажанням. Вороги посилюються з рівнем. Декілька гравців можуть проходити разом один і той самий рівень одночасно.

Переваги розробки: кросплатформеність, простий та зрозумілий інтерфейс, легке впровадження дизайнерами нових значень за допомогою таблиць, підтримка мультиплеєрної гри.


2024
02 квіт

Ігровий програмний застосунок у жанрі 2d action-adventure з елементами RPG "BloodGrace"

Автор: Кайданюк Герман Сергійович, ст. гр. ПЗПІ-20-9, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Новіков Юрій Сергійович, старший викладач. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Проект передбачає ігровий застосунок у жанрі 2d action-adventure з елементами RPG, що дозволить гравцеві занирнути в темний ігровий світ та дізнатися усіх таемниць, що його очікують. Метою є пройти всі локації. Основні функції: битви, дослідження, керування віком головного героя. Бойова система орієнтована на комбінації, де більшість дій буде збільшувати вік персонажа, що змусить його більш думати на своїми діями.

З іншого боку, існує можливість зменшити вік завдяки спеціальному захопленню, яке потребує час, тому важливо зберігати баланс. На поточний час реалізована стартова локація та декілька типів ворогів разом зі стандартним набором магії.