Дизайн друкованого видання артбуку «Всесвіт Веса Андерсона»
Автор: Теребій Ірина Денисівна, ст. гр. ВПВПС-22-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Шипова Марія Костянтинівна, асист. каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено дизайн артбуку за діяльністю американського режисера Веса Андерсона. Для розробки даного дизайну були проаналізовані ринкові вимоги та потреби конкретної категорії споживачів. Розроблений дизайн враховує використання сучасного зручного шрифту, який відповідає стандартам і потребам, та є запозиченим з фільмів режисера для більшої стилізації артбуку під естетику митця.
Артбук в результаті поєднує текстури, вирізки, колажування, притаманні даній категорії видань, з графічними елементами, що врівноважує дизайн, виглядає сучасно і ново. Композиція видання структурована за допомогою модульної сітки. Ілюстративні та текстові матеріали, наявні у наповненні артбуку, пройшли обробку та редагування з метою створення якісного дизайну.
Даний артбук має на меті популяризацію творчої спадщини митця, дизайн спрямований на задовільнення цієї мети, так як видання може бути джерелом натхнення творчих особистостей, глядачів та кінематографістів, може сприяти переосмисленню творчості та розвитку дослідницької роботи у кінематографічній галузі.
Впровадження тематичного дизайну в художній літературі
Автор: Дракон Дар'я Сергіївна, ст. гр. АБ-21Б, ННІ «Каразінський банківський інститут» ХНУ ім. В.Н. Каразіна.
Науковий керівник: Стяглик Наталя Іванівна, к.п.н., завідувач кафедри інформаційних технологій та математичного моделювання, ННІ «Каразінський банківський інститут» ХНУ ім. В.Н. Каразіна.
Розроблено дизайн, який відображає тематику або стиль конкретного видання художньої літератури який допомагає читачу більше окунутись в створений автором світ та персонажів. Дизайн сприяє естетичному задоволенню читача, і глибше занурює його у світ сюжету та персонажів. Кожен елемент дозволяє читачеві відчути бачення автора та усвідомити інформацію, яка, можливо, не увійшла б у саме видання.
Розроблено макет, який можна підлаштувати під більшість художніх напрямів та глибше передати задумку автора. Використовуючи даний дизайн можна закцентувати увагу читача на яскравому та особливому оформленні внутрішньої та зовнішньої складової книги.
В ході розробки дизайну проаналізовано оформлення популярних видань, думки та бажання як авторів, так і читачів. Застосовано дизайн на прикладі творів напрямку "Молодіжна література" для відображення деталей та концепції макету.
Використання нейронних мереж для створення та обробки відеоконтенту
Автор: Ішу Анастасія Олександрівна, ст. гр. ЕСТМу-21-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Солодов Віталій Дмитрович, асистент, кафедра МІРЕС, ХНУРЕ.
У сучасності використання нейромереж відкриває нові горизонти для створення та обробки відеоконтенту, втілює найсміливіші ідеї та інновації. Завдяки поєднанню технологій штучного інтелекту та глибокого навчання, з’являється велика кількість можливостей для творчості, підвищення якості контенту, відновлення зображень тощо.
У даній роботі було розглянуто застосування нейромереж у створенні візуального мистецтва. Були поставлені перед собою такі задачі: ознайомитися з літературою за даною темою; розглянути можливості нейронних мереж, їх структуру та етапи роботи; дослідити метод стабільної дифузії, який обраний основою для створення проєкту, та веб-інтерфейс Automatic1111, що дозволяє працювати з обраною моделлю.
У результаті за допомогою нейромережі «Stable Diffusion» було створено короткий відеоролик в стилі «Аніме» на основі секвенції кадрів. Для експериментальним шляхом підібрано відповідну модель, налаштування генерації, текстові підказки та інше, що було необхідне для отримання вихідного результату. Також для порівняння окремо було досліджено та застосовано інший метод створення відео з використанням розширених налаштувань – скрипту, для порівняння ефективності та якості відеоролику.
Автор: Середа Ганна Вікторівна, ст. гр. КТСВПВзм-23-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Ткаченко Володимир Пилипович, к.т.н., професор каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено дизайн обкладинки книги, створено векторні ілюстрації до видання в Adobe Illusrator з дотриманням вимог подальшого друку. Використано і створено інфографіку задля візуалізації статистичних даних про іноземних студентів в Україні за 2022-2023 навчальний рік. З дотриманням вимог до друку і особливостей використання різних графіків та схем саме у друкованих виданнях.
Також зверстано паралельно фактично дві окремі книги в Adobe InDesign, адже видання має цікаву конструкцію – з одного боку і до середини створено українською мовою, а з другої сторони і до середини – англійською.
Завдяки візуалізації інфографіки, мені вдалось передати показники багатьох різноманітних параметрів через відповідні символи-піктограми.
Проектування оригінал-макету інформаційно-розважального журналу «Overseas»
Автор: Чекар Анастасія Сергіївна, ст. гр. ВПВПС-20-4, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Бокарєва Юлія Сергіївна, ст. викл. каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено оригінал-макет друкованого журнального видання про подарожі з використанням текстових і графічних редакторів, програм верстання сторінок, з урахуванням технічних правил складання і верстки.
Основна задача роботи полягала у впровадженні нових цікавих ідей, додаванні незвичайних, нестандартних рішень, розробці актуального на даний момент оформлення та у застосуванні різноманітних найсучасніших технічних можливостей, наприклад, таких як QR-коди.
Актуальність роботи над виданням полягала у тому, щоб розробити дизайн оригінал-макету журналу «Overseas», підбираючи гарні якісні ілюстрації та влучні гарнітури, вибравши вдалі кольори, закомпонуваши елементи композиції таким чином, щоб досягнути єдності форми та сенсу.
У роботі було дотримано усіх вимог, що висуваються, до верстки журнальних видань.
Макет web-сайту «Гармонія» проєкту психологічної підтримки та допомоги для батьків
Автор: Крячко Марина Олександрівна, ст. гр. ВПВПС-22-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Бокарєва Юлія Сергіївна, ст. викл., Шипова Марія Костянтинівна, асист., каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено макет електронного мультимедійного видання, а саме web-сайту «Гармонія» проєкту психологічної підтримки та допомоги для батьків задля звернення уваги на проблему емоційного благополуччя в сучасному світі.
В процесі проєктування електронного мультимедійного видання «Гармонія» було проведено аналіз аналогів створюваного web-сайту, сформульовано психологічний портрет споживача web-сайту, розроблено авторську концепцію рішення теми, підібрано матеріали та ілюстрації, проведено ескізування композиційних рішень, спроєктовано навігацію та модульну сітку web-сайту, розроблено графічний дизайн та інформаційну структуру web-сайту.
Було використано мультимедійні та новітні технології, в тому числі можливість використання тематичних «масок» в соціальних мережах Instagram та Facebook задля поширення сайту та звернення уваги на проблему емоційного благополуччя.
Проєктування оригінал-макету журналу «AnimUAtion», технології його розробки та оформлення
Автор: Астахова Анна Артемівна, ст. гр. ВПВПС-22-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Шипова Марія Костянтинівна, асист. каф. МСТ, ХНУРЕ.
Журнал «AnimUAtion» - приклад сучасної та цікавої поліграфії, який точно буде привертати увагу на поличці кольорами та динамічною версткою. Наразі аналоги журналу про анімацію українською мовою відсутні.
Мета даного видання полягає популяризації анімації серед українців, реалізації наявного попиту за темою анімації та підтримки анімаційних проєктів створених українцями, а отже розвитку українську анімацію загалом.
Журнал має дати змогу людям, які цікавляться анімацією, з користю провести дозвілля, дізнатися про новинки у сфері, досягнення українських митців на міжнародному рівні.
Частина матеріалів, такі як текст, картинки, ідеї щодо розташування елементів, згенеровані за допомогою штучного інтелекту. Окрім цього в журналі залучені сучасні технології через, а саме QR-code з посиланнями на джерела.
Настільна гра «Легенди Відьмограду: Таємниця Магічного артефакту» та методи їх розробки
Автор: Єськова Анастасія Сергіївна, ст. гр. ЕСТМу-21-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Солодов Віталій Дмитрович, асистент каф. МІРЕС, ХНУРЕ.
Розроблено концепцію, алгоритм та сюжет гри, були прописані історії персонажів, створенні та розписані додаткові матеріали гри. Загалом це розширює можливості гравців та глибину їхнього досвіду, роблячи кожну гру неповторною та захоплюючою.
Концепція, механіка та сюжет є унікальним, це є результатом аналізу методів розробок настільних ігор, дослідження ринку та потенційного користувача. Це дозволить насолодитись процесом, логічною механікою гри та поринути в історію.
Результатом є готовий концепт, персонажі, сюжет, підготовлена графічна частина для друку та друкований матеріал настільної гри. Для гри створено: 6 панелей персонажів; 40 фрагментів карти, 1 ігрове колесо, 132 ігрові карти (20 карток ворогів, 100 карток інвентарю та 12 карток «Печери»).
Розробка оригінал-макету навчально-розважального видання «Hand poke: Що? Як? Навіщо?»
Автор: Мещерякова Анна Вячеславівна, ст. гр. ВПВПС-20-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Челомбітько Віктор Федорович, к.т.н., доц. каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено оригінал-макет навчально-розважального журнального видання з використанням авторських текстової та графічної інформації.
Через специфіку видання з потребою у якісному зображенні ілюстрацій вирішено обрати формат брошури, близький до формату А4: 220х275 мм; поля такі: 11 мм; 16 мм; 20 мм; 25 мм.
Брошура має 12 сторінок, 10 растрових та 2 векторних зображення. У виданні переважає відкрита верстка, 3 полосних ілюстрації та 1 ілюстрація під обрізку. Наповнення видання оформлено у 2 колонки.
У відтінках видання переважають фіолетові та рожеві акценти кольорів та мінімалістичне оформлення без зайвих обтяжливих елементів – для навчання без відволікання. Використана гарнітура Consolas – сучасний шрифт без засічок з різними варіантами оформлення.
Дане навчально-розважальне видання з унікальним наповненням стане в нагоді для вивчення специфіки та особливостей тату-сфери, як для хобі, так і для майстра-початківця.
Рекламний відеоролик для м. Полтава засобами blender з метою популяризації внутрішнього туризму
Автор: Іпполітова Вероніка Євгеніївна, ст. гр. ВПВПС-21-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Кулішова Нонна Євгенівна, к.т.н., проф. каф. МСТ, ХНУРЕ.
В роботі було запропоновано концепцію реалізації застосування 3D-анімації в рекламних матеріалах. Ключова ідея – популяризація відвідування міст України у межах розвитку внутрішнього туризму.
Було створено відеовізитівку для умовно менш популярного для туризму одного з міст України, а саме м. Полтава, яке має значний туристичний потенціал та не використовує його через недостатню обізнаність населення. Оскільки місто асоціюється з галушками та білою Альтанкою, саме їх було використано для 3D-анімації в рекламній відеовізитівці за допомогою безкоштовної версії пакету Blender.
Процес створення рекламних відеоматеріалів для відеовізитівки засобами 3D-анімації Blender включає такі етапи: створення 3D об'єктів (моделі галушок); накладання матеріалів; створення текстури за допомогою Image Texture; додавання анімації для Soft body (галушок); налаштування анімації Fluid (сметани): домен, ефектор та рідина; результат створення анімованих 3D-об'єктів; відстеження руху в окремому файлі VFX; накладання 3D-об'єктів на відео з відстеженням руху; додавання реалістичності відеоролику.
Оригінал-макет журналу «Solo»
Автор: Будник Дар’я Владиславівна, ст. гр. ВПВПС 22-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Бокарєва Юлія Сергіївна, ст. викл., Шипова Марія Костянтинівна, асист., каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено оригінал-макет журнального видання «Solo», яке має зручне для використання оформлення, спонукає людей навчатися грі на гітарі та популяризувати заняття музичною творчістю. Журнал призначений для молоді України, допомагає оволодіти навичкою гри на гітарі, охоплюючи у своєму складі корисні поради, завдання і мотивацію. Дає можливість дізнаватися більше про цей інструмент та видатних виконавців, які вміло ним володіють.
Завдяки цікавому оформленню і зручному для використання дизайну журнал привертає увагу споживачів. У виданні присутні QR-коди з посиланням на допоміжні аудіозаписи для виконання вправ, додаткову корисну інформацію, посилання на музику українських виконавців, що зацікавлює молоду аудиторію.
Оригінал-макет журналу «Українські Вандри»
Автор: Попова Єлизавета Олександрівна, ст. гр. ВПВПС-22-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Бокарєва Юлія Сергіївна, ст. викл., Шипова Марія Костянтинівна, асист., каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено оригінал-макет журналу «Українські Вандри», який допомагає читачам відкривати нові місця, надає інформацію про різні туристичні напрямки в Україні, які варто відвідати. Також дає змогу поглибити знання про українську культуру: розкрити багатства української спадщини, історії, традицій і мистецтва. «Українські Вандри» є ідеальним путівником для читачів, допомагаючи їм розширити свій кругозір, відкривати нові горизонти та глибше занурюватися в багатства рідної культури і природи.
Завдяки естетичному, новітньому дизайну видання привертає увагу споживачів. Наявність QR-коду та коду Spotify також робить його унікальним серед інших видань на ринку України, оскільки такий підхід практично не застосовується в даній тематиці.
Оригінал-макету журналу «Komendantska»
Автор: Бабаєвська Єлизавета Сергіївна, ст. гр. ВПВПС-22-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Бокарєва Юлія Сергіївна, ст. викл., Шипова Марія Костянтинівна, асист., каф. МСТ, ХНУРЕ.
Розроблено оригінал-макет журналу «Komendantska», який є інструментом для формування національної ідентичності та підтримки громадянської самосвідомості в контексті війни, яка загрожує суверенітету України. Видання відображає не лише хронологію подій, але й аналіз їхніх наслідків та впливу на українське суспільство. Журнал активно залучає читачів до роздумів і обговорень про найважливіші аспекти військового конфлікту. Крім того, видання ставить перед собою завдання підкреслити героїчні вчинки українського народу, його вольової боротьби та відданості ідеї свободи та незалежності.
Одним із ключових аспектів видання є представлення сучасних та інформативних ілюстрацій, які, крім візуальної привабливості, мають глибокий сенс і відтворюють драматизм та напружену ситуацію в країні. Також наявність QR-коду на маску Instagram, містить ідеї для пожертвувань на підтримку Збройних Сил України, що робить видання унікальним. В цілому видання націлене на активну підтримку ЗСУ.