Електронний каталог виставки технічної творчості молоді. Ігрові технології

2021
26бер

Ігровий тренажер розвинення уваги та пам’яті

Автор: Науменко Андрій Сергійович, ст. гр. ІТШІ-20-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Застосування «Ігровий тренажер розвинення уваги та пам’яті» було створено з метою покращення у дітей таких навичок як концентрація, пам’ять та увага, зацікавивши їх яскравими картинками та анімацією. Захоплено граючи, діти швидше розвивають необхідні у майбутньому уміння.

Гра проходить таким чином: користувачу надається певна кількість ходів та шістнадцять плиток з картинками, після декількох секунд картинки зникають; запам’ятавши зображення, користувач повинен знайти пару для кожної картинки за відведену кількість ходів; після знаходження двох однакових картинок, плитки, на яких вони знаходяться, зникають, даючи користувачу можливість побачити частину фонового зображення, яке потрібно проявити повністю для перемоги у грі.

Застосування написано під платформу .NET Framework на мові програмування C# із використанням технологій WPF, XAML. Можливим напрямом подальшого розвитку цієї роботи є додавання рівнів складності, адаптація до рівня гри певного користувача, опції зміни системи нарахування очок.

2021
26бер

Університетський Тамагочі

Автор: Бірюкова Катерина Олексіївна, ст. гр. ІТШІ-20-4, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Гра «Університетський Тамагочі» була створена з метою випробувати на собі всі складнощі університетського життя, не навчаючись безпосередньо в самому університеті.

Створюється персонаж – студент ХНУРЕ, який має перший рівень. Метою гри є підтримувати всі фактори життя персонажа, такі як рівень ситості, кількість грошей, настрій, щоб персонаж не вмер з голоду, чи не відрахувався з університету.

Щоб підтримувати ситість, потрібно їсти, для цього потрібні гроші. В грі відсутня єдина виграшна стратегія: наприклад, щоб заробити гроші, є декілька опцій, одна з яких – працювати, але це негативно впливає на настрій персонажа.

Основна задача – підвищити свій рівень з першого до десятого, це можна зробити тільки якщо в персонажа досить грошей, максимальна ситість, або якщо персонаж достатньо вчиться.

В якості мови розробки була обрана мова C++, середовище розробки – Visual Studio 2019.

Демонстраційний матеріал

2021
24бер

Комп'ютерна гра «Маленькі бомбери»

Автор: Зубенко Денис Русланович, ст. гр. КІУКІ-19-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Комп'ютерна гра «Маленькі бомбери» складається з проходження рівнів складності та перемоги супротивників. Додаток розрахований на одного користувача та аудиторію з віковим обмеженням 8+. Гра вміщує в себе два рівні складності з різними персонажами.

Додаток розроблено за допомогою мови програмування С#, середовища розробки комп'ютерних ігор Visual Studio MonoGames, багатофункціонального графічного редактора Paint.net та спрайтів з оригінальної гри від компанії Alawar.

Переваги розробки: приємний дизайн, невисока вартість, зручний інтерфейс, незначні системні вимоги.

2021
24бер

Roguelike гра на ігровому рушії Unity 3d

Автор: Бідна Дар‘я Володимирівна, Пилявський Дмитро Ігорович, Герцен Давід Ігорович, ст. гр. ПЗПІ-18-1, ст. гр. ПЗПІ-18-7, ХНУРЕ, 2D Artist, Enixan Entertainment.
Науковий керівник: Матвєєв Дмитро Ігорович, асистент каф. ПІ, ХНУРЕ.

Гра розроблювалася на ігровому рушії Unity 3d на мові С#. Графіка гри виконана у стилістиці піксель арту. Для анімації використовувався метод frame by frame у програмі Photoshop.

Гра спроектована для персональних комп'ютерів на операційній системі Windows 10.

2021
24бер

Fairy’s Dream

Автор: Ковальов Євгеній Геннадійович, ст. гр. ПЗПІ-17-10, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Новіков Юрій Сергійович, ст. викл. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Рольова гра з механіками бою, штучним інтелектом ворогів.