Електронний каталог 25 виставки технічної творчості молоді. Програмне забезпечення

2021
13квіт

SmartRoad

Автор: Хрипунов Ілля Михайлович, ст. гр. ПЗПІ-17-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Широкопетлєва Марія Сергіївна, ст. викл. каф. ПІ, ХНУРЕ.

Даний проект є системою автоматизації для обслуговування автомобільного транспорту в межах SMART-міста. На сьогоднішній день, на ринку програмних продуктів, пов’язаних з вирішенням проблем обслуговування різних видів автомобільного транспорту у межах міста, існує певна кількість продуктів. Однак, вони надають користувачу досить обмежений спектр функціональності.

Дана система має на меті надати водію можливість обслуговувати власне авто за допомгою смартфона якомога зручніше. Головною цілю системи є пошук найближчих вільних місць на станціях обслуговування авто в даний час. Система складається з серверної частини, яка надає доступ до даних та виконує деякі обчислення, веб-застосунок, який виступає адміністративним додатком для управління системою, мобільного застосунку, який надає водіям усі функціональні можливості системи та симулятор IoT-девайсу, який надає інформацію про вільні місця на станціях обслуговування.

Матеріали представлені на науково-технічній конференції студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених Інноваційні технології: ІНТЛ НАУ, м. Київ, 25-26 листопада 2020 р.

2021
08квіт

Навчальний додаток для запису та відтворення рухів людини

Автор: Свідін Олег Євгенович, ст. гр. ІПЗм-19-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Білоус Наталія Валентинівна, к.т.н., професор каф. ПІ, ХНУРЕ.

При заняттях спортом виникає необхідність побачити як виглядає вправа у правильному виконані. Не завжди поруч є тренер, щоб показати її правильно, та й потім вона може забутися.

Мета програми: мета програми полягає в тому, щоб допомогти людям, що тренуються, скласти словник вправ, де вони зможуть обрати вправу та переглянути її у доповненій реальності.

Переваги програми:
1. Записую вправу у вигляді позиції суглобів з високою точністю.
2. Можливо відтворити вправу у вигляді моделі людини.
3. Нівелює помилки при записі через підстановку позицій суглобів до суглобів макету, це не дає робити позиції суглобів надто неплавильними через обмеженість довжин кінцівок моделі.
4. Можна відтворювати вправу з різною швидкістю.

Детальний опис розробки:
У програму додано AR модуль: Новизна полягає у тому, що програма поєднує запис та відтворення вправ як моделі людини у доповненому просторі. Програма може слугувати демонстрацією використання доповненої реальності та підходів до аналізу пози людини.

Завдяки програмі поза людини у часі може бути відцифрована та передана.

Висновки:
1. Програма записує позу людини як набір ключових точок.
2. Точність запису висока, та може бути залежною від пристрою через який виконувався запис.
3. У програмі вирішена проблема оцифровування рухів людини.
4. Програма дозволяє програвати записані рухи з різною швидкістю, з можливістю подивитися на неї з різних боків.

2021
06квіт

Знаходження та підрахунок людей у відеопотоці в реальному часі

Автор: Коваль Ярослав Вадимович, ст. гр. ІТІНФ-17-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: к.т.н., доц. Любченко В.А.,каф. Інформатики, ХНУРЕ.

Дана робота присвячена розробці знаходження та підрахунку кількості людей, які потрапили у поле зору камери. Застосунок дозволяє опрацьовувати як інформацію з камери, так і відео, яке збережене заздалегідь. Задача підрахунку людей актуальна як для мереж супермаркетів, так і для різноманітних офісів, де необхідно автоматично виконувати підрахунок навантаження закладу.

Для реалізації даного завдання було застосована навчена нейромережа для знаходження людей, там розроблений алгоритм трекінгу (відслідковування) рухомого об’єкту.

Отримана інформація представляється в зручному вигляді для аналізу за вказаний період часу.

2021
06квіт

Створення розумного світлофору за допомогою мови Python та бібліотек OPENCV

Автор: Коваль Ярослав Вадимович, ст. гр. ІТІНФ-17-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: к.т.н., доц. Любченко В.А.,каф. Інформатики, ХНУРЕ.

Дана робота присвячена розробці алгоритму розумного світлофора на основі відеоряду. Застосунок дозволяє на основі відео, або потоку відео з камер на перехрестях для того, щоб виконувати функції контролю потоку на дорогах загального користування.

Для реалізації даного завдання було створено такий алгоритм: виявлення та детектування автомобіля на дорозі; підрахування кількості автомобілей; перемикати сигнали світлофору; створювати інтервали між сигналами.

Для створення застосунку використовувалась алгоритм навчання на основі мови Python та відкриті бібліотеки детектування об’єктів OpenCV. Цей додаток можна класифікувати, як програмне забезпечення контролю, що працює автоматично.

У подальшому планується використання та керування дистанційно, в години пік. А також пошуку в потоці автомобілі спеціального призначення: поліцейські/медичні/пожежні автомобілі.

2021
06квіт

Знаходження та класификація об'єктів у відеопотоці в реальному часі

Автор: Подвальний Євгеній Сергійович, ст. гр. ІНФм-20-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: к.т.н., доц. Любченко В.А.,каф. Інформатики, ХНУРЕ.

Класифікація зображень - одне з багатьох цікавих додатків згорткових нейронних мереж. Крім простої класифікації зображень, комп'ютерний зір стикається з безліччю цікавих проблем, і виявлення об'єктів є однією з найцікавіших та найскладніших. Дана розробка призначена для знаходження та класифікації об’єктів, що знаходяться у реальному часі. Програма обводить знайдені об’єкти в обмежуючі рамки та підписує його.

Програма реалізована за допомогою бібліотек OpenCV, модуля DNN, та нейромережі YOLO.

Розроблена програма демонструє приклад використання на відеопотоці як в реальному часі так і в заздалегідь записаному.

2021
06квіт

Освітня гра «Interactive-OLG»

Автор: Батраченко Владислав Олександрович, ст. гр. ІТКН-18-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Освітня гра «Interactive-OLG» – веб-орієнтований додаток, призначений для інтерактивного вивчення математичних дисциплін.

Програмний продукт реалізує ігрову технологію та може бути використаний як платформа для вивчення існуючих і розміщення власних курсів.

Використання сучасних методів навчання, зручний інтерфейс та різноманітний функціонал є головними особливостями веб-оріентованої системи інтерактивного навчання.

Рееалізація програмного продукту виконана з застосуванням сучасного інструментарію: framework “Angular” (мова програмування JavaScript), framework “Spring Boot” (мова програмування Java), а також мови розмітки HTML 5, CSS 3 та бібліотеки “Bootstrap 4.0”.

2021
06квіт

Мобільний додаток «Film App»

Автор: Єрошенко Софія Олександрівна, Горбаньова Альона Вячеславівна, ст. гр. ІТКН-18-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Програмний продукт являє собою мобільний додаток, що призначений для перегляду інформації про фільми та формування списку фільмів, що сподобалися користувачу.

Меню мобільного додатку містить наступні вкладки: «Movies» (сторінка зі списком фільмів); «Random» (сторінка надає назву фільму, що обрано випадковим чином); «Filter By Genres» (сторінка надає список фільмів певного жанру, зазначеного користувачем); «Favourite Movies» - ( сторінка для збереження фільмів, що сподобалися користувачу).

Мобільний додаток створено за допомогою середовища розробки Android Studio та мови програмування Java. Для отримання інформації про фільми використовувався API TheMovieDatabase.

2021
06квіт

Система класифікації зображень з використанням аналізу ORB дескрипторів ключових точок

Автор: Рибалка Михайло Олексійович, ст. гр. ІТІНФ-18-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: д.т.н., проф. Гороховатський В.О.,каф. Інформатики, ХНУРЕ.

Розробка призначена для класифікації зображень за допомогою ORB дескрипторів ключових точок. Вона має можливість знаходити дескриптори ключових точок на вхідному зображенні і проводити порівняння дескрипторів вхідного зображення з дескрипторами бази даних за метрикою Хемінга.

Є можливість визначення ступеня належності вхідного зображення до всіх класів бази. Класифікатор допускає подання на вхід зображення, повернутого на довільну кількість градусів.

Для покращення часових характеристик класифікатора використовується механізм хешування дескрипторів за кількістю одиничних бітів у них.

Для розробки використано мову програмування Python, бібліотеку OpenCv, та СУБД MS SQL Server.

Система може використовуватися для класифікації об’єктів за зовнішнім виглядом.

Після проведення деяких вдосконалень функціонал міг би включати класифікацію в реальному часі, стійкість до більшої кількості перетворень зображення та детекцію еталону на вхідному зображенні.

2021
06квіт

Облік відвідувань при дистанційному навчанні

Автор: Столбецький Юрій Олександрович, ст. гр. ПЗПІ-20-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Бондарєв Володимир Михайлович, к.т.н., професор каф. ПІ, ХНУРЕ.

Програма призначена для обліку відвідуваності занять, що проводяться в додатку Google meet.

Процедура обліку проста і фактично полягає в збереженні сторінки зустрічі на жорсткому диску, вона не вимагає від організатора зустрічі ніяких додаткових прав і привілеїв.

Спочатку база даних програми містить імена і прізвища студентів, згодом там накопичуються відомості про відвідуваність занять. Ці відомості у вигляді звітів доступні викладачеві, який проводив заняття.

Зараз програмою користуються викладачі кафедри програмної інженерії ХНУРЕ, усі відгуки позитивні.

2021
06квіт

Навчальний додаток для пошуку коренів многочленів на комплексній площині

Автор: Мічурін Ігор Євгенович, ст. гр. ПЗПІ-20-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: к.т.н., доц. Груздо Ірина Володимиріна, каф. ПІ, ХНУРЕ, Мігунов Володимир Лаврентійович, заст. дир. КЗ «Школа мистецтв Харківської міської ради».

Необхідність пошуку коренів многочленів виникає у багатьох задачах: шкільних вправах, розрахунках у вищій математиці, фізиці, хімії, промисловості тощо.

Одним із найшвидших методів знаходження коренів є метод Ньютона. Мета програми полягає в тому, щоб допомогти школярам, студентам і науковим співробітникам технічних галузей досліджувати проблему знаходження коренів многочлена (дійсних і комплексних) ітераційним методом Ньютона.

Переваги програми:
1. Програма малює басейни Ньютона з розфарбованими областями збіжності для многочленів великих степенів.
2. Точність обчислень коренів многочлена програмою є дуже високою та може змінюватися користувачем.
3. У програмі вирішена проблема введення многочленів з великими степенями у довільній зручній формі.
4. У програмі є калькулятор для алгебраїчних дій з многочленами.

Детальний опис розробки:
У програму додано модулі для калькулятора дій з многочленами. Новизна полягає у тому, що програма поєднує методи пошуку для дійсних та комплексних коренів за допомогою графічних зображень. Програма може слугувати демонстрацією елементів фрактальної геометрії – нової науки дослідження математичних і фізичних проблем та явищ. Завдяки чому математичні закономірності вдається зобразити графічно, що має естетичну цінність. Отже, представлена нова та сучасна кольорова геометрія.

Висновки:
1. Програма малює басейн Ньютона з розфарбованими областями збіжності для многочленів високих степенів.
2. Точність обчислення коренів многочлена є дуже високою та може змінюватися користувачем.
3. У програмі вирішена проблема введення многочленів з великими степенями у довільній звичній формі.
4. Програма дозволяє, змінюючи параметри, досліджувати різні частини областей з різними властивостями, знаходити проблемні області: області зациклення, області нестійкості – прикордонні точки, де трохи змінивши координати початкової точки, можемо «перейти» до іншого кореня.
5. В програмі є калькулятор для виконання алгебраїчних дій з многочленами.
6. Програма може слугувати демонстрацією елементів фрактальної геометрії – нової науки дослідження математичних і фізичних проблем та явищ. Завдяки чому математичні закономірності вдається зобразити графічно, що має естетичну цінність. У програмі представлено нову та сучасну кольорову геометрію.
7. Програма може застосовуватися фахівцями різних галузей, де виникає необхідність пошуку коренів многочленів високих степенів, на заняттях для студентів та членів математичних гуртків.

Демонстраційний матеріал

2021
30бер

Програмна система для дистанційного управління маніпуляційними процесами «Muscle Bit»

Автор: Ковалевич Богдан Ігорович, ст. гр. ПЗПІ-17-8, ХНУРЕ.
Науковий керівник: доц. Лещинський Володимир Олександрович, каф. ПІ, ХНУРЕ.

В наші дні стрімко розвиваються мікропроцесори, вони стають потужнішими та дешевшими, доступними для звичайних користувачів.

З високим покриттям зв’язку та достатньо потужним контроллером, пристрій може бути самостійним кінцевим користувачем. Ми можемо використати це для побудови розподіленої програмної системи.

За основу можна взяти управління маніпуляційними процесами для можливого вирішення переходу бізнесу на дистанційний режим. Проект має за мету створення дистанційної взаємодії з контролерами та збір даних з використанням контролеру механічної руки.

Програмна система складається з веб та мобільного застосунку, серверної частини та застосунку контролеру механічної руки з використанням багаторівневої архітектури.

2021
26бер

Інтелектуальний помічник «Question-Answer System»

Автор: Науменко Іван Віталійович, ст. гр. ІТШІ-19-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Інтелектуальний помічник «Question-Answer System» - це нейронна мережа, яка створена для спрощення взаємодії людини з різноманітними електронними гаджетами.

Головне призначення цього застосунку - полегшення взаємодії людей, у тому числі людей з обмеженими можливостями, з технікою, надання можливості користування гаджетами за допомогою голосових команд, спрощення отримання людиною різноманітної інформації.

На даний момент «Question-Answer System» ще не дуже добре навчена, але вже може відповідати на певну кількість питань та запитів.

Програма написана на мові програмування Python з використанням бібліотек tensorflow, numpy. Також використовувався телеграм бот для навчання нейронної мережі.

Архітектура системи відкрита, тому в найближчому майбутньому планується розширити функціональність нейронної мережі від взаємодії з гаджетами до управління розумним будинком.

2021
26бер

Telegram-бот Homework Scheduler

Автор: Стрельцов Олексій Сергійович, Федосов Сергій Євгенович, ст. гр. ІТШІ-20-4, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Телеграм-бот «Homework Scheduler» було створено з метою отримання інструменту для зручного планування самостійної роботи групи студентів.

Дане застосування може бути додане до чату групи студентів, де адміністратор зможе працювати зі списком завдань, наданих групі (додавати, змінювати завдання, виділяти підгрупи). Кожен зі студентів групи зможе переглянути загальний список завдань. Бот буде попереджати студентів про наближення терміну здачі робіт.

Програму написано мовою Python 3 в середовищі розробки PyCharm. Також використовуються бібліотеки aiogram, apscheduler, pymongo. Для підсистеми зберігання даних використовується документно-орієнтована система керування базами даних MongoDB.

Можливим напрямом подальшого розвитку цієї роботи є створення механізму персоналізації роботи з кожним студентом.

2021
26бер

Експертна система «Пивовар»

Автор: Шибіста Жанна Олександрівна, ст. гр. ІТШІ-20-4, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Програма була створена з метою полегшення виробничого процесу пивоваріння, а також упорядкування рецептів відповідного продукту.

Дана програма має таку функціональність: створення, додавання, редагування, пошук за назвою рецептів, а також можливість розрахунку вмісту інгредієнтів відповідно до необхідних об’ємів готової продукції.

В якості мови розробки була обрана мова С++, середовище розробки – Visual Studio 2019.

Можливим напрямом подальшого розвитку цієї роботи є додавання функції розрахунку тривалості «температурної паузи» під час виробничого процесу, що залежить від технічного забезпечення та зовнішніх факторів виробництва.

2021
26бер

Генератор вигаданих слів

Автор: Литвинов Артем Юрійович, ст. гр. ІТШІ-20-5, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Програма призначена для генерації випадкових слів, серед яких будуть як реальні, так і вигадані. Її особливість полягає в тому, що пропонуються вдосконалені алгоритми підбору літер, завдяки чому досягається велика різноманітність слів та наближення їхнього звучання й написання до правил української літературної мови.

Створено зручний інтерфейс командного рядка з розширеним функціоналом: генерація певної кількості слів, запис обраних слів до файлу, вибір кількості букв у слові, одне з двох правил генерації тощо.

Є коротка документація до програми українською мовою.

Програма може бути використана в розважальних цілях, для генерації імен і назв або теоретичної оцінки запропонованих алгоритмів генерації.

2021
26бер

Absolutely secure messenger

Автор: Пархоменко Олена Юріївна, ст. гр. ІТШІ-20-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Додаток для телефону «Absolutely secure messenger» було створено з метою безпечного, захищеного спілкування між людьми.

Даний додаток має таку функціональність: вхід у додаток за допомогою mac-адреси пристрою, додавання тексту до повідомлення, генерування власного та публічного ключа, відправка повідомлення на сервер, завантаження повідомлення з сервера і його відкриття.

В ньому використано асинхронне шифрування.

Додаток написаний під Android в середовищі Android Studio.

Можливим напрямом подальшого розвитку цієї роботи є відправка повідомлень різним користувачам.

2021
26бер

Бот "Instagram Helper"

Автор: Павлова Ксенія Сергіївна, ст. гр. ІТШІ-20-4, Шаталов Олексій Вікторович, ст.гр. ІТШІ-17-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Бота "Instagram Helper" було створено з метою вдосконалення функціоналу та UX соціальної мережі Instagram.

Подане застосування має таку функціональність: викачка фото/відео з посту, IGTV чи сторі користувача, розпізнавання пісень з відео за допомогою Shazam API, автопідписка та відписка від інших акаунтів, урахування акаунтів, що відписались за останню добу, відправлення повідомлення в Direct, автоматична простановка лайків обраному акаунту (для деяких функцій потрібна авторизація).

Основну логіку взаємодії з Instagram реалізовано через бібліотеки selenium та bs4, інтерфейс взаємодії з користувачем реалізовано за допомогою бібліотеки pyTelegramBotApi.

Для розробки використовувалась мова програмування Python 3.8 та середовище розробки JetBrains PyCharm 2020 Professional Edition. Для зберігання деяких даних використовувалась СУБД SQLite 3.

Можливим напрямом подальшого розвитку роботи є додавання функцій перегляду статистики акаунту, залишення коментаря, отримання повідомлення з Direct або про публікація нового посту іншим акаунтом тощо.

2021
26бер

Оцінка складності прочитання природномовних текстів на іноземній мові

Автор: Водотика Ярослав Ігорович, ст. гр. ІТКН-17-7, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Губін Вадим Олександрович, ст. викладач, кафедра ШІ, ХНУРЕ.

Розроблене веб-застосування дозволяє в онлайн режимі завантажувати та читати книжки або будь-які тексти, написані англійською мовою. При цьому головною функцією застосунку є можливість оцінки складності завантаженого тексту згідно до актуального словника користувача. Також програма надає можливість ведення динамічного словника для моніторингу знайомих слів користувача.

Під час роботи з текстом є можливість вивчати нові слова та додавати їх до свого словника.

Розробка застосунку відбувалася з використанням .NET Core 3 для розробки серверної частини (ASP.NET Web API) та ReactJS для розробки інтерфейсу. Для зберігання даних використовувалась СУБД MsSqlServer та локальна файлова система ОС.

Головними напрямками подальшого розвитку є додання семантики у систему словників та бібліотеку користувачів, реалізація інтерактивної платформи для вивчення та перевірки слів на основі наявних словників користувачів.

2021
26бер

Додаток «Десктопний плеєр ivePlayer»

Автор: Яковлева Валерія Олександрівна, ст. гр. ІТШІ-20-5, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Павленко Євген Петрович, доцент кафедри ШІ, ХНУРЕ.

Додаток являє собою десктопний плеєр "ivePlayer" для Windows, який відтворює плейлисти користувача з папок з музичними файлами.

Додаток реалізований методами, наданими базовими функціями Windows API Win32, обгорнутими в графічний інтерфейс за допомогою Windows Forms на платформі .NET Framework. Для розробки дизайну додатку підключено бібліотеку Metro Framework, а також реалізовано елемент управління для переміщення по треку і зміни гучності - ColorSlider.

Додаток реалізує клас Player, який забезпечує управління музичними файлами і відтворення музики за допомогою програмного інтерфейсу MCI, а саме інтерфейсу керуючих рядків (Command-String Interface), який використовує метод mciSendString() бібліотеки winmm.dll. Управління плейлистом реалізовано через методи вбудованого компонента MetroListView, що дозволяє переключатися по треках в бічному вікні програми. Дані про останній відкритий плейлист зберігаються в текстовому файлі, що дозволяє зберегти активний плейлист при перезапуску програми.

Переваги розробки: простий та зручний інтерфейс.

Демонстраційний матеріал

2021
26бер

Програмне забезпечення для керування електронною чергою

Автор: Онищенко Олександр Іванович, Скляров Артем Сергійович, ст. гр. КІУКІ-17-5, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Іващенко Георгій Станіславович, к.т.н., доцент каф. ЕОМ, ХНУРЕ.

Розроблене програмне забезпечення являє собою клієнт-серверний застосунок, призначений для організації проведення учбових або ділових заходів, що передбачають прийом користувачів у порядку живої черги.

Застосунок дозволяє створювати нові черги (ставати автором заходу) чи приєднуватися до існуючих заходів (користувач стає учасником черги). Користувач може бути одночасно автором декількох черг та учасником заходів, що створені іншими користувачами. Автор черги може керувати процесом прийому – відкривати та закривати чергу, видаляти учасників заходу після їх прийому або за необхідністю видалення користувача з черги. Учасник черги має можливість спілкування з іншими учасниками (приховано від автора заходу), обміну місцями у черзі та здатен тимчасово припинити своє очікування у черзі.

Клієнтська частина застосунку виконана у вигляді веб-сайту, створеного за допомогою засобів HTML, СSS та мови програмування JavaScript. Серверна частина створена на мові програмування PHP, здійснює перевірки вхідних даних, зберігання та надання інформації, яка зберігається в базі даних під керуванням СУБД MySQL. Клієнт і сервер обмінюються даними за допомогою AJAX та API веб-сервісу Pusher Channels.

2021
25бер

Інформаційна платформа проведення конференції-семінару «Kashcheyev Seminar 2021»

Автор: Кириченко Ірина Юріївна, Селіхова Ксенія Костянтинівна, ст. гр. ТкРтДф-18-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Коломієць Світлана Володимірівна, б/з, науковий керівник НДЛ РА, к.ф.-м.н, с.н.с, ХНУРЕ

Програмний продукт представляє собою інформаційний веб – сайт проведення IV Міжнародної конференції – семінару «МЕТЕОРИ ТА НЕБЕСНІ ОБ’ЄКТИ, ПОГОДА ТА КОСМОС: ВІД ДАНИХ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ДО СПАДЩИНИ ТА РОЗВИТКУ».

Цей сайт є інформативним джерелом для учасників конференції, де вони мають змогу подивитися список та інформацію про авторів, скачати тези доповідей, а також переглянути відео-презентації кожного учасника. На веб-сайті присутня реєстраційна форма, яку може заповнити потенційний учасник. Також, тут створені сторінки «Головна», «Теми семінару», «Програма конференції», «НОК&ЛОК», «Контакти», «Місце проведення», «Реквізити для спонсорів».

Сайт семінару виконує функції реєстрації та інформування учасників з України та інших країн. З цією метою на сайті було реалізовано можливість вибору мови: української, англійської та російської. Було розроблено авторський дизайн та адаптовано сторінки до різних екранів пристроїв.

Веб-сайт було розроблено за допомогою CMS Wordpress, з використанням PHP, CSS, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator. Перевага обраного інструментального середовища Wordpress в тому, що кожен з організаторів конференції може заходити а адміністративну панель сайту, редагувати список учасників та сторінки сайту.

Програмний продукт має практичне застосування, так як за допомогою нього на конференцію зареєструвалось понад 30 учасників з 5 країн світу.

Його посилання розташовано на головному сайті ХНУРЕ у розділі «Наука-Конференції - IV Міжнародна наукова конференція-семінар (онлайн формат) «Метеори та небесні об’єкти, погода та космос: від даних та технологій до спадщини та розвитку», в інформаційному листі семінару та в новинах головного сайту ХНУРЕ.


Демонстраційний матеріал

2021
25бер

Веб-додаток «Резервування студії звукозапису»

Автор: Шкуренко Руслан Володимирович, ст. гр. ІТКНу-19-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Багатосторінковий веб-додаток призначен для резервування студії звукозапису на певний час.

Розроблений програмий продукт реалізує процес оформлення заявки на резервування студії звукозапису із зазначенням необхідного обладнання та додаткових побажань. Надається можливість подальшого відслідковування статусу заявки до моменту отримання послуг.

Для розробки веб-додатку використано наступні технології: мова програмування Java, фреймворк Spring-Boot, CSS-фреймворк Bootstrap, засіб автоматизації управління проектами maven, HTTP-сервер nginx, засіб ізоляції контейнерів Docker, обробник шаблонів розмітки Thymeleaf, засіб модульного тестування Junit, СУБД PostgreSQL.

2021
25бер

Веб-сервіс для генерації занять у вільний час «Hobby creator»

Автор: Бродягіна Дарина Анатоліївна, Янчинський Ігор Всеволодович, ст. гр. ІТКН-18-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Веб-сервіс «Hobby creator» призначен для випадкової генерації варіантів занять, щоб провести вільний час з користю.

Головна сторінка має вікно для виводу інформації та кнопку для генерації заняття.

Кожен із варіантів має наступні характеристики: назва, час, місце, кількість людей та опис заняття. Веб-додаток містить варіації як активного так і пасивного відпочинку.

Веб-сервіс “Hobby creator” реалізовано з допомогою технології HTML5, CSS3 та JavaScript. У якості середовища розробки обрано Visual Code.

Переваги розробки: простий та зрозумілий інтерфейс, відсутність надлишкових функціональних можливостей, можливість швидкої правки та додавання нового контенту.

Демонстраційний матеріал

2021
25бер

Інтернет-магазин електроприладів «EL-store»

Автор: Романків Назарій Дмитрович, ст. гр. ІТКН-18-1, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Програмний продукт являє собою інтерактивний веб-сайт, що призначений для рекламування та продажу електроприладів.

В рамках меню реалізовані сторінки: «Каталог», «Відстежити заказ», «Корзина», «Мій профіль», «Зареєструватися», «Панель адміністратора».

Панель адміністратора доступна лише адміністратору і не відображається для звичайного користувача. Аналогічно профіль доступний лише для авторизованого користувача.

Сайт створено у вигляді SPA(Single Page Application) за допомогою веб-фреймворку Angular. Back-end сайту розроблено на Node.js з використанням фреймворку Nest.js.

Переваги розробки: наявність конструктору типів продуктів, можливість відстежувати статус заказу, привабливий і зручний інтерфейс, відсутність надлишкових функціональних можливостей.

2021
25бер

Telegram бот «UBot»

Автор: Гаджиєв Еміль Рафікович, ст. гр. ІТКН-18-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Програмний продукт – це бот для месенджера Telegram, що призначений для проведення дистанційного навчання.

В рамках проекту реалізовано наступний функціонал: створення, перегляд та зміна курсів і занять, додавання викладачів у систему, перегляд усіх викладачів та їх видалення з системи, прикріплення файлів до занять; редагування створених занять викладачами, редагування списку груп, що отримують матеріал; реєстрація нових користувачів, редагування персональної інформації.

Бот створено за допомогою мови програмування Python та API під назвою PyTelegramBot. В якості бази даних використовується SQLite та бібліотека Sqlite3 для взаємодії з нею.

Переваги розробки: унікальний і зручний інтерфейс, кросплатформеність, легка зміна та додавання функціоналу.

2021
25бер

Веб-сервіс замовлення послуг на друк фотографій

Автор: Марковець Назар Сергійович, ст. гр. ІТКНу-19-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Програмний продукт–інтерактивний веб-додаток, що надає можливість використання онлайн форми для швидкого замовлення послуги на друк фотографій з вказанням всіх доступних особливостей та подальшим відстеженням статусу замовлення, переглядом історії замовлень користувача.

Реалізовано наступні веб-сторінки: головна сторінка (включає сортування каталогу: послуги для монохромних, кольорових, будь-яких фото); сторінка інформації про компанію; сторінка контактної інформації; сторінка реєстрації; сторінка входу у власний кабінет; сторінки відсортованого каталогу містять переходи на сторінки деталей про замовлення, та форму оформлення замовлення; сторінка адміністратора.

Для розробки веб-сервісу використано технології ASP.NET, Ado.NET, MVC; IIS, Razor Pages, Bootstrap Twitter Framework; мови: C#, JS, CSS, HTML (мова розмітки гіпертексту) та СУБД MS SQL.

2021
25бер

Інтернет-сервіс замовлення послуг аніматорів «AnimE»

Автор: Ходирєв Єгор, ст. гр. ІТКН-18-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Інтернет-сервіс замовлення послуг аніматорів «AnimE» – інтерактивний веб-сайт, що надає можливість виклику аніматорів на різні заходи, а також допомагає легко вибрати необхідні костюми та вказати різні побажання при замовленні.

Для навігації на сайті створено сторінки: «Главная страница», «О нас», «Контакты», «Аниматоры», «Костюмы», «Праздники», «Оформление заказа».

Сайт розроблено c використанням мови програмування Java, фреймворку Spring MVC і шаблонізатора ThymeLeaf.

Основна перевага – простий і зручний додаток, що дозволяє знизити витрати часу при замовленні послуг.

2021
25бер

Освітня платформа «BrainGym»

Автор: Гаркавий Станіслав Русланович, ст. гр. ІТКНу-19-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Малькова Ірина Анатоліївна, асистент кафедри ІУС, ХНУРЕ.

Програмний продукт являє собою інтерактивний веб-сайт, що призначен для публікації та користування послугами освітніх продуктів.

В рамках меню реалізовані сторінки: «Кабінет», «Курси». Сторінка «Кабінет» містить наступні пункти: «Курси, що очікують підтвердження», «Закінчені курси», «Мої курси», «Створити курс».

Сторінка успішності курсу містить інформацію про успішність проходження тестів користувачем. Сторінка «Курси» містить список опублікованих курсів, які доступні для проходження.

Сайт створено на базі патерну проектування Mode-View-Controller і фреймворка ASP.NET MVC5. База даних розгорнута засобами MS SQL Server. Підключення БД до додатка здійснюється завдяки Entity Framework. Ідентифікація користувача відбувається за допомогою засобів ASP.NET Idenity.

Переваги розробки: простий та зрозумілий інтерфейс, відсутність надлишкових функціональних можливостей, можливість швидкої правки та додавання нового контенту.

2021
23бер

Додаток «Фільми»

Автор: Карась Данііл Васильович, ст. гр. КІУКІ-19-10, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Павленко Євген Петрович, доцент кафедри АПОТ, ХНУРЕ.

Програмний продукт являє собою інтерактивний додаток, що призначений вести облік фільмів.

Додаток надає можливість отримувати перелік фільмів за категоріями: біографічні, документальні, дитячі, наукові, мультфільми, а також інформацію про них, включаючи режисера, рік випуску, зміст, та проводити підрахунок рейтингу - кількість голосів, відданих за фільм відвідувачами сайту.

Для реалізації додатку використовувалися: MFC Application, класи CDC, CWnd, методи GetTextMetrics(), CreateSolidCaret(), OnLButtonUp(), DoDataExchange(). Для реалізації підрахунку рейтингу: класи CAsyncMonikerFile, CBitmapRenderTarget.

Переваги розробки: простий та зручний інтерфейс.

Демонстраційний матеріал

2021
23бер

Firmo Turismo

Автор: Ушанов Антон Євгенович, ст. гр. ІТУ-20-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Білова Тетяна Георгіївна, к.т.н, доцент каф. СТ, ХНУРЕ.

Розроблене програмне забезпечення призначено для співробітника туристичної фірми. Програма має максимально простий та зручний інтерфейс користувача та дозволяє оброблювати інформацію про клієнтів та інструменти роботи з різними видами туристичних подорожей.

Реалізовано функції роботи з клієнтами, індивідуального підбору турів за вимогами конкретного клієнта, пошуку клієнтів та турів за різноманітними критеріями, ведення статистики за різними напрямками та аналізу діяльності туристичної фірми. Для вибору потрібних функції представляється система меню.

Програму було розроблено на мові С# на платформі .Net Framework з використанням графічного середовища WindowsForms.

2021
23бер

Мобільний додаток «С/Г помічник»

Автор: Лаптєв Олександр Миколайович, ст. гр. ІТУ-20-2, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Білова Тетяна Георгіївна, к.т.н, доцент каф. СТ, ХНУРЕ.

Android-додаток «С/Г помічник» – простий і зручний у використанні додаток, може стати помічником для власника або куратора декількох або багатьох фермерських господарств. Він дозволить користувачу завжди мати необхідну інформацію під рукою, що полегшить його роботу. Користувач додатка може сам вносити та змінювати чи видаляти дані підшефних фермерських господарств, вказуючи:

  • назву та адресу господарства, контактні телефони;
  • загальну площу землі та площу землі, яка відведена для вирощування тої чи іншої сільськогосподарської культури;
  • планову та фактичну врожайність кожної сільськогосподарської культури;
  • кількість голів худоби по галузям тваринництва.

Маючи цю інформацію, користувач додатка може аналізувати статистичні дані по кожній обраній опції та виконувати різноманітні види пошуку.

Програмний продукт створено за допомогою середовища розробки Android Studio та мови програмування Java.
В якості системи управління базами даних обрана SQLite.

2021
23бер

Біржовий аукціон нерухомості

Автор: Сухоруков Данило Артурович, ст. гр. ІТУ-20-3, ХНУРЕ.
Науковий керівник: Білова Тетяна Георгіївна, к.т.н, доцент каф. СТ, ХНУРЕ.

Програмний продукт являє собою емулятор аукціону нерухомості: будинків та квартир, що призначений для зручної участі в аукціоні з можливістю додавати ставки на певний лот.

Програма надає можливості створювати лоти, проводити пошук за запитами користувача, створювати діаграми активності ставок на певний лот та аналізувати додавання ставок з автоматичним упорядкуванням та визначенням потенціального переможця.

Система розроблена на мові C++\CLI в середовищі .NET Framework 3.5, графічний інтерфейс виконано засобами Windows Forms та спроектовано для персональних комп'ютерів під керуванням лінії операційних системах Windows.

2021
19січня

Електронна платіжна система

Автор: Кисіль В’ячеслав Володимирович, ст. гр. ІТКН-17-5, ХНУРЕ
Науковий керівник: к.т.н., доц. Кудрявцева Марина Сергіївна, каф. ІУС, ХНУРЕ.

Розроблений продукт являє собою інтерактивний веб-додаток, що призначений для роботи з рахунками, а саме: створення рахунків, створення, формування, проведення платежів на основі цих рахунків. Головними перевагами є:

  • простий та зрозумілий інтерфейс;
  • різноманіття функцій;
  • висока швидкість роботи.

Додаток дозволяє формувати та сортувати рахунки клієнта по номеру, найменуванню, грошовому залишку, а також здійснення платежів та отримання статистики по проведеним грошовим операціям особистого рахунку.

2021
19січня

Веб-додаток для вивчення англійських слів «Spell It»

Автор: Мірошниченко Анатолій Анатолійович, ст. гр. ІТКН-17-5, ХНУРЕ.
Науковий керівник: к.т.н., доц. Кудрявцева Марина Сергіївна, каф. ІУС, ХНУРЕ.

Програмний продукт являє собою інтерактивний веб-додаток, що призначений для вивчення англійських слів.
Реалізовані наступні сторінки:

  • для незареєстрованого користувача: «Home», «Sign in», «Sign up»;
  • для зареєстрованого користувача: «Home», «Learn words», «Account settings», «Sign out»;
  • для адміністратора: «Home», «Administrate», «Learn words», «Account settings», «Sign out». Сторінка «Administrate» містить посилання на сторінки: «Administrate words», «Administrate pronunciation», «Administrate users».

Веб-додаток створено за допомогою технології ASP.NET Core 3.1.
Переваги розробки: простий та зрозумілий інтерфейс, достатня функціональність при відносно невисокій вартості розробки.